Sunday 1 November 2015

RAHSIA FORMULA INCOME KENCANG

Pakej ini hanya untuk mereka yang mahu mengubah hidup mereka dengan pantas.

Pakej ini untuk mereka yang mahu bermula kecil atas sebab masalah kewangan yang teruk atau masih ada rasa takut untuk berubah:


LAIN PILIHAN, LAIN HASIL
LAIN MODAL, LAIN JUGA HASILNYA



Jika anda kelulusan SPM, gaji minimum anda RM900
Jika anda kelulusan Diploma, gaji minimum anda RM1,300
Jika anda kelulusan Ijazah, gaji minimum anda RM2,200

JADI usah terkejut jika di dalam bisnes jika anda bermula dengan modal yang kecil, potensi pendapatan anda pun turut kecil. Jika modal besar, kemampuan untuk mendapat pendapatan besar juga tinggi dan mudah! 

Kalau anda sanggup belajar 11 tahun untuk mendapat gaji minima RM900 SEBULAN atau tambahan lagi 3 tahun untuk mendapatkan gaji minima RM1,300 SEBULAN atau tambahan 3 tahun lagi untuk mendapatkan gaji minima RM2,200 SEBULAN; APA KATA ANDA BELAJAR BUAT BISNES DENGAN KAMI UNTUK DAPATKAN'GAJI' MINIMA RM2,800 SETIAP HARI DALAM MASA 12 BULAN SAHAJA?

Jika anda teruskan dengan apa anda lakukan sekarang, bila agaknya anda boleh berasa 'gaji' sehari RM2,800? Takpa .... perah sikit otak itu dan fikirkan ..boleh atau tidak? Jika jawapannya tidak, buang ego anda dan ubahlah 'mindset'anda sekarang.

BAYARAN PAKEJ boleh dibuat kepada:

BANK
ACCOUNT HOLDER
ACCOUNT NUMBER
Maybank
MOHD FIRDAUS BIN RAZALI
157139894052
3rd Party Email (online banking): fiq2u89@gmail.com

Isi maklumat diri anda dan bukti pembayaran ke email di atas:

NAMA PENUH

NO KAD PENGENALAN

ALAMAT PENGHANTARAN

NO TELEFON

EMAIL

USERNAME PILIHAN



Ramai nak kaya tapi mudah berserah pada takdir tanpa usaha. Buang masa dengan FB, berwhatapps dan lepak di kedai mamak dengan sembang benda2 yang tak berfaedah.
Ramai nak kaya dengan cara mudah, tanpa usaha iaitu invest duit tunggu dapat untung jer, mudah percaya pd money games dan masuk skim cepat kaya.. akhirnya jadi mangsa penipuan dan sesal kemudian.
Ramai nak kaya tapi masih tak nak berubah dan bertindak. Sudahlah tahu gaji yang dapat sebulan pun tak cukup2 dan hutang keliling pinggang, so tak payah nak berangan jadi kaya jika tiada usaha untuk berubah dan tidak bertindak.
Ramai nak kaya tapi mindset masih suka kepada bekerja. Takut berhijrah untuk menjadi kaya dunia kaya akhirat. Makan gaji tak menjamin kita capai apa yg kita impikan dalam hidup kita.
Ramai berangan2 nak kaya tapi sekadar angan2 Mat Jenin dan masih dgn kehidupan yang sama. Lebih kepada layan perasaan dan berangan shj.
Tak semua tergolong dalam kalangan ini. Ada yang bijak menggunakan setiap nikmat masa dan rezeki yang Allah kurniakan. Alhamdulillah. Ada juga yang membenci kekayaan sedangkan Islam tak suruh kita benci kepada kekayaan. Tak nak kaya hanya dibibir tapi mahu dihati.
Tak teringinkan kita menyumbang RM 50 atau RM 100 dlm tabung masjid/surau, menyumbang sebanyak mungkin utk pembinaan masjid, membantu anak2 miskin untuk meneruskan pengajiaan, menyumbang ke rumah anak2 yatim dan warga tua, pendidikan terbaik untuk anak kita (generasi kita), hantar mak ayah mengerjakan umrah/haji?
Kaya tak salah, yang salah diri kita yang menjadikan kita kaya pelupa atau kaya bersyukur.
Mulai saat ini, jangan kita benci kepada kekayaan sebaliknya bencilah dengan sikap kita yang masih tak nak berubah, bencilah kepada diri kita yang masih tak nak bertindak, bencilah kepada diri kita yang malas dan suka berserah pada takdir, bencilah kepada diri kita yang bencikan kekayaan dan bencilah diri kita yang meletakkan impian kita hanya pada sekeping kertas..
JOM BERUBAH! JOM BERTINDAK! JOM JADI HAMBA ALLAH YANG BERJAYA DAN KAYA DUNIA KAYA AKHIRAT!


BAYARAN PAKEJ boleh dibuat kepada:

BANK
ACCOUNT HOLDER
ACCOUNT NUMBER
Maybank
MOHD FIRDAUS BIN RAZALI
157139894052
3rd Party Email (online banking): fiq2u89@gmail.com


Isi maklumat diri anda dan bukti pembayaran ke email di atas:

NAMA PENUH

NO KAD PENGENALAN

ALAMAT PENGHANTARAN

NO TELEFON

EMAIL

USERNAME PILIHAN

Sekarang terpulang kepada ANDA. Buat pembayaran minimum jika anda mahu terus berjaya bersama Projek Pendapatan Kencang Duit Banyak. Kepada ANDA yang menyertai PAKEJ USAHAWAN RM6,060 kami akan pastikan akan mendapatkan modal bisnes anda ini dalam masa 30 hari (mengikut terma & syarat).

Hubungi (sms/whatsapp) 013 347 3036 jika anda sudah mempunyai modal untuk melakukan Projek Pendapatan Kencang Duit Banyak. Jika anda tidak mempunyai modal, ketahuilah bahawa sesungguhnya belajar di universiti/IPT pun perlukan modal.

CUBA NYATAKAN BISNES ATAU PEKERJAAN YANG ANDA BOLEH LAKUKAN SELAIN PROJEK KAMI INI UNTUK JANAPENDAPATAN RM1,000,000 DALAM MASA SATU TAHUN YANG MEMATUHI SYARAT-SYARAT BERIKUT?


  1. Modal awal RM6,100 (kalau modal untuk jadi jurutera adalah RM30,000 ke RM80,000 harga ijazah)
  2. Tidak perlu ada pekerja walaupun seorang (jimat wang gaji)
  3. Tidak ada sewaan pejabat/kedai (jimat sewa bulanan, utiliti bulanan & kos renovation)
  4. Boleh buat keuntungan dalam dan luar negara (potensi perkembangan keuntungan)
  5. Sistem online untuk pesanan dan pemantauan jualan & keuntungan (kos tidak termasuk dalam modal awal)
  6. Penghantaran barang dari pesanan online tidak dilakukan oleh anda (jimat masa beratur panjang)
  7. Tiada simpanan stok (jimat ruang rumah & tak ada risiko lambakan modal dalam produk)
  8. Waktu kerja yang fleksibel 
  9. Sah di sisi undang-undang Malaysia dan negara lain serta patuh syariah/halal dari segi operasi dan produk

Sesungguhnya platform Projek Pendapatan Kencang Duit Banyak adalah yang terbaik. Usah berfikir panjang untuk cari alasan lari dari jalan kejayaan. Beranikan diri menjadi manusia yang menjadi inspirasi kepada isteri,suami,anak, ibu bapa, saudara, rakan dan masyarakat keliling dengan sertai kami SEKARANG.


Hubungi (sms/whatsapp) 013 347 3036 jika anda sudah mempunyai modal untuk melakukan Projek Pendapatan Kencang Duit Banyak. Tiada modal? Lagi WAJIB anda buat projek ini secepat mungkin.

No comments:

Post a Comment